יום שישי, 9 באוקטובר 2015

רהיטים עתיקים

יש לי חולשה גדולה לרהיטי עץ ישנים, הם משדרים משהו שלעולם לא נוכל להרגיש מרהיט חדש... כאילו בתוך העץ נספגו כל השנים והחוויות שהרהיט עבר.
החברות שלי מודעות לחולשה הזאת ולכן שולחות לי הודעה כשהן רואות משהו זרוק ברחוב ויודעות שאני יאהב.
כך עשתה רוני המקסימה, היא שלחה לי הודעה "בפינת משה שרת יש כיסא מהמם שווה לך ללכת לראות, לא צילמתי כי נגמרה לי הסוללה". וכשרוני כותבת "שווה" אני חייבת לראות.
אז כמובן שיצאתי באותו רגע לראות. הוא עמד בפינת הרחוב יפייפה ומוזנח, עם רגל מתנדנדת. אבל אני התאהבתי...
אז אספתי אותו וחיכיתי לרגע שאתפנה קצת ואוכל לתת לו טיפול אוהב.
הרגע הזה הגיע!
שייפתי, מרחתי יסוד, צבעתי ב-3 שכבות צבע, שכבת לכה להגנה ולבסוף אף תפרתי לו כרית מבד מדליק בתוספת של קדר צהוב.
ועכשיו אני לגמרי מאוהבת ♥
מוזמנים לראות עוד רהיטים באתר שלנו-
חידוש רהיטים עם אופי
כיסא וינטאג' לאחר חידוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה