יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

בתים שעצבתי - הבית של סיון ודני


זה התחיל בשיחת טלפון מסיון, היא סיפרה לי שהם קנו בית (בשעה טובה♥) ורצתה לבדוק את האפשרות שאעצב להם אותו... עוד באותה שיחה כבר אמרה לי שזהו, היא החליטה שאני אעצב להם את הבית :) שמחתי! ואז התחיל המסע המרתק והמהנה שנמשך כחודשיים.
התחלנו בזה שהיא שולחת לי תמונות השראה של בתים שהיא אוהבת, כשקיבלתי את התמונות שמחתי אפילו יותר, כי הטעם של סיון היה משובח! ואז באתי, לקחתי מידות והכנתי להם תמונת הדמייה. כבר בהתחלה סיון ודני אהבו את ההדמיה ואז התחלנו לחפש איך מממשים את הפנטזיה.
כך זה נראה בהתחלה-
תמונה של הבית לפני
זאת ההדמיה שהכנתי להם-
תכנון הבית בעזרת הדמיה ממוחשבת
ואלו תמונות אחרי, צילומים גאיה תלם-
הבית של סיון ודני

שולחן מדהים ביופיו שמצאנו ב"דנדש"
השולחן נפתח למצב של עיגול ומיועד לאירוח





גם את הכורסה הזאת מצאנו ב"דנדש"
הריפוד הוחלף 




תמונה כללית לעבר הסלון

זה הטפט שבחרנו לקיר במטבח,
הוא מתכתב יפה עם הצבע שבחרנו לקיר של הסלון



את השידה עם המגירות הכחולות מצאנו ביד 2 במחיר מציאה ממש
ושידרגתי להם אותו
ניתן לראות את תהליך השידרוג בקישור
http://noaminteriordesign.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_14.html
שידת הטלויזיה המהממת שמצאנו ביד 2




כשסיון התיישבה על כיסא הנדנדה הזה היא העלתה חיוך
כמה נוח...
את זה אני רוצה :)



פרחים מצויירים בעבדות יד על שידת הטלויזיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה