יום שישי, 6 ביוני 2014

טוב לי רע לי, 100X70 ס"מ, שמן על בד, 2009, מתוך פרויקט השיר היומי עם ארקדי דוכין



טוב לי רע לי, 100X70 ס"מ, שמן על בד, 2009, 
מתוך פרויקט השיר היומי עם ארקדי דוכין

לשמיעת השיר "טוב לי רע לי" של ארקדי דוכין לחצו כאן

מילים ולחן: ארקדי דוכין


יש כוח הגנה ששומר על האדם לא לסבול
מצבים הקשים ביותר, האדם מתגבר על הכל
הסתרה של הטוב והמיטיב, הסתרה של מטרה אמיתית
אם ההשפעה נעולה, אין גילוי ואין גאולה

אור מאיר יותר, טוב לי
אור מאיר פחות, רע לי

הסתר זה האדם שמסתיר את עצמו
חושך זה תשוקה לשינוי
להרגיש חושך זה מצב טוב, שלב אחד לפני הגילוי
והבורא מסובב את האדם על מנת שיבחר נכון
הסתרה הנכונה, תחושת הופכיות בינך לעליון

אור מאיר יותר, טוב לי
אור מאיר פחות, רע לי

הכוח החמצן הוא לא בך הכל, תלוי בסביבה
האור מביא אותך לאט לאט לשם
בתנאי שאתה מתמיד ובא, מתמיד ובא
אם אתה כבר מרגיש את החושך, זה סימן שגילית את האור
זה מוזר להגיד טוב כשרע
איזה יופי שהכל שחור, הכול שחור

אור מאיר יותר, טוב לי
אור מאיר פחות, רע לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה